25 Kasım 2014 Salı

Yorum:Yabancı


Kitap: Yabancı (Alienated#1)
Yazar: Melissa Landers
Yayın Evi: Go Kitap
Sayfa Sayısı: 424

 Tanıtım;
 Gezegenler arası öğrenci değişim programı kapsamında evinde L’eihrli bir lise son sınıf öğrencisini ağırlamaya hazırlanan Cara, bu sayede hem hayallerindeki üniversiteye ücretsiz gidebilecek hem de o gizemli L’eihrliler hakkında gazetecilerin uğruna öleceği bilgiler edinecektir. L’eihrli öğrenci Aelyx’in, ayakları yerden kesen yakışıklılığı da cabası.
Ama işler hiç de düşünüldüğü gibi yolunda gitmeyecektir, çünkü Aelyx’i okulda istemeyenler de vardır ve sayıları hiç de az değildir. Tehdit mektupları almaya başlayan Cara bir süre sonra Aelyx ile okula polis eşliğinde gitmek zorunda kalacaktır.

Okuldaki herkes tarafından dışlanan Cara’nın artık tek arkadaşı Aelyx’tir. Üstüne üstlük Cara ona sırılsıklam âşık olmuştur. Öte yandan Aelyx’in de ölümcül sonuçlar doğurabilecek sırları vardır. Büyük bir tehlikeyle karşı karşıya olan Cara hem kendi hem sevdiği çocuğun hayatı hem de gezegeninin geleceği için bir ölüm kalım savaşı vermek zorundadır.

Merhaba!! Anladığınız üzere bugün yeni bitirdiğim Yabancı kitabını yorumlayacağım. Umarım beğenirsiniz.

Yorumum;

Öncelikle kitapla ilgili ilk izlenimim “bir uzaylı daha mı?!?!!?” oldu. Daemon Black alarmı!! Kitabın kurgusu çok yaratıcıydı. Hiç sıkılmadan okudum fakat kitabın sonlarına doğru aradığım aksiyon patlamasını bulamadım sanki.Ama onun dışında kitabı gerçekten çok güzeldi.Yazarın anlatımı çok akıcıydı.Kitap beklentilerimi karşıladı.
Biraz da karakterlere göz atacak olursak, Aelyx gayet hoş rahatsız olunacak bir tarafı olmayan karakterlerdendi. Cara’da aynı şekilde. Aelyx karakterinden beklentilerim daha çoktu.Sonuçta uzaylı.İnsan bir Daemon Black bekliyor. Cara nadir olarak sinir olmadığım kadın karakterlerden.  Kendisi blog yazarı *.* Ve gerçekten karakteri sağlamdı.


Ve Go kitabı tebrik ediyorum.Bu güzelim kapak ve mükemmel baskı için. Yani kitabı okurken kapağına aşık oldum. Kitap okulda sıramda duruyor ve ben sadece kapağı inceliyorum. Ve o mıknatıslı baskı. Gerçekten çok kaliteli umarım yayınevi bu incelikte bu hızla devam eder. Bu arada ikinci kitap hemen gelsin diyorum!Onunda kapağı çok güzel ama azıcık spoiler var sanki *.*
Bence gerçekten şans verilmesi gereken bir kitap. Bilim kurgu ve fantastik okurları kesinlikle kaçırmamalı! Bir daha ki postumda görüşmek üzere hepinizi bol bol öpüyorum :*  Yorumlarınızı esirgemeyin )

















2 yorum:

  1. Bu kitabın kapağını nedense hiç sevmedim. Çok acemice geldi bana nedense

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basit bir kitap ama kitabı yansıtıyor bence ben o yüzden beğendim :))

      Sil