29 Şubat 2016 Pazartesi

Yorum:Ürperti | Maggie Stiefvater

Kitap:Ürperti

Yazar:Maggie Stiefvater

Yayınevi:Pegasus

Sayfa Sayısı:400

Çevirmen:Zarife Biliz

Gözlerimi açtım, sadece Grace ve ben vardık, artık ondan ve benden başka hiçbir yerde hiçbir şey yoktu. Sanki öpücüğümü ve beni içinde tutmak istermişçesine dudaklarını birbirine bastırıyor, avcumdaki bir kuş kadar kırılgan bu anı tutuyordu.

soğuk
Grace senelerce evinin arkasındaki ormanda yaşayan kurtları seyretmiştir. Aralarından bir tanesi, sarı gözlü olan -onun kurdu- ise bakışlarına hep karşılık vermiştir. Birbirlerine tanıdık gelseler de Grace sebebini bilmemektedir. 

Sıcak
Sam ikili bir hayat sürdürmektedir. Kurtken, sevdiği kızın sessiz bakışları altında yaşamaktadır. Fakat her sene kısa bir süreliğine tekrar insan olmasına rağmen Grace'le konuşmaya cesaret edememiştir… şimdiye kadar

Ürperti
Grace ve Sam için sevgi, adını koyamadıkları bir his olmuştur. Ancak bir kez dile getirildiğinde görmezden gelinemez bir hal alacaktır. Sam insan formunda kalmaya çabalamalı, Grace ise onu yanında tutmaya çalışmalıdır. Fakat bunun için geçmişin yaralarına, şimdiki zamanın kırılganlığına ve geleceğin imkânsızlığına göğüs germek zorunda kalacaklardır...



Tamamen içimden gelen bir yorumla karşınızdayım. Ürperti'yi az önce bitirdim ve yaklaşık bir haftadır okuyordum. İlk önce biraz kitabın konusundan bahsedeyim.

Grace yaklaşık 11 yaşındayken kasabasındaki kurtlar tarafından saldırıya uğruyor. Orada göz göze geldiği bir kurt kitaptaki adıyla Sam kurtları durdurarak Grace'yi kurtarıyor.Sam ve Grace arasında bir bağ oluşuyor ve 6 yıl sonra Sam insan haliyle Grace'le tanışıyor.Asıl olay bu.

Kitabın başlarında gerçekten çok etkilenmiştim çok soğuk çok farklı bir havası vardı fakat sonlara doğru kitap çok sıkıcı bir hal almaya başladı. Fantastik bir kitap olmasına rağmen olaylar o kadar azdı ki öteki sayfayı merak etmedim. Gerçekten çok durgundu.


Ama ana konuyu sevdim kurtadamların işleniş tarzını ve kadın karakter Grace hoşuma gitti. Fakat Sam çok pasif çok zayıf bir karakterdi. Kurtadam deyince böyle aklımda daha sert daha cesur bir karakter canlanmıştı. Aslında kitap beni biraz hayal kırıklığına uğrattı da diyebilirim.

Seriye devam edeceğim zaten Beklenti elimde var ama ben zaten serileri ardarda okumaktan zevk alan biri değilim o yüzden bekletmeyi düşünüyorum. Umarım bu sadece bir giriş kitabıdır ikinci kitaptan beklentim daha yüksek.

Umarım bu yorumu sevmişsinizdir. Umarım size yardımcı olabilmişimdir. Aslında blog yorumlarıma geri dönmeyi istiyorum. Yakında tekrar görüşmek üzere :*



3/5


3 yorum:

  1. Bir de gel beraber okuyalım diyor... Bitirmek üzereymişsin be!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuma hevesim gelmemişti ama kasdşklasfşasf

      Sil
  2. WATTPAD'DE KİTABINIZIN OY VE OKUNMA SAYISINI ARTTIRMAK İÇİN : https://wattgram.com/
    Wattpad'den bize ulaşabilirsiniz : https://www.wattpad.com/user/wattgram
    İlerleyen zamanlarda ücretsiz paketlerimizden yararlanmak için yapılacak olan çekilişlerimizden haberdar olmak için : http://www.facebook.com/wattgram

    YanıtlaSil