26 Aralık 2014 Cuma

Kitap Senaryoları | Mim


Merhabalaaar!! Mimlenmişim :oo Hemen cevaplayayım dedim bende.Ama ondan önce beni mimlediği için Kitapsever Neptün’e teşekkür ederim ^^ Kimleri etiketlesem acaba… Tabiî ki Sıla! Yani Kitap Okuyan Solucan :3

1. Bütün kitaplarından kurtulman gerekiyor. Sadece belirli türlerden (Fantastik, kurgu olmayan ve senin seçtiğin bir tür) birer tane kitap kalabilir. Hangi kitaplar kalırdı?
Ben istemiyorum böyle soru banane beğenmedim bu soruyu cevaplamayacağım. -_-

2. Kitapçıdasın ve senden küçük birinin annesine okumayı sevmediğini söylediğini duyuyorsun. Ama annesi onun bir kitap alması konusunda ısrar ediyor. Yanlarına gidiyorsun ve okumayı fazla sevmeyenler için uygun olduğunu düşündüğün bir kitabı veriyorsun. Bu hangi kitap olurdu? 
Kitap okumaya 8. sınıfta başladığım için “….” Küçüklüğüm kitabı diyemeyeceğim ama diyebilseydim bu kesinlikle Küçük Prens olmazdı.Küçük çocuklar anlayamaz o kitabı ben anlamamıştım 

3. Kendini iyi hissetmiyorsun ve toparlanmaya ihtiyacın var. İyi bir ruh haline girmek için hangi kitabı okursun?  
Herhangi bir Jennifer L. Armentrout kitabı.Kadının espiri anlayışına hayranım!

4. Küçüklüğüne zaman yolculuğu yapıyorsun. O zaman ki hangi kitaba kendini kaptırırdın? 
Ben küçükken sevmezdim okumayı 

5. Arkadaşın sana 4 günlük bir tatil sürprizi yapıyor ve bavul hazırlaman için sadece 1 saatin var.  Yolda okumak için hangi kitabı alırdın?
Okunacaklar da ne varsa onu alırım kalın bir şey alırım ama yolda biter filan. İdil !!! Yapsana bana öyle bir sürpriz ;) 

6. Evin soyuldu! Endişelenme, her şey yerinde ancak kitaplığın yağmalanmış. En çok hangi kitabının güvende olmasını isterdin? 
Hangisi diye düşünemezdim ben başlardım ağlamaya. O ne ya evlat acısı gibi :o

7. Arkadaşın kitabını ödünç alıyor ve berbat bir hâlde geri getiriyor. Hangisini yapardın?
a) Fark etmemiş gibi davranırdın. 
b) Aynısından sana almasını isterdin.
c) Gizlice onun bir kitabına da aynısını yapardın.
Yakın arkadaşımsa hiç bozuntuya vermezdim.Ama eğer çok yakın bir arkadaşım değilse yenisini aldırırdım.Hiç kusura bakmasın.Belden aşağı vurdu -_-

Evet tüm soruları cevapladım umarım eğlenmişsinizdir.Herhangi bir postta görüşmek üzere :*




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder