26 Ocak 2015 Pazartesi

Kitap Tag



Merhabalarr!!!
Mimlendim! Okuma Köşem'e beni etiketlediği için çoooook teşekkür ederim :*  Ve ben de Kitapsever Neptün'ü etüketliyorum :3

1- Kitap okumak için evde belli bir yerin var mı?
Kesinlikle yatağım! Belim ağrımıyor bir kere -_-

2- Ayraç mı yoksa rastgele bir kağıt parçası mı?
Ayraç takıntım var benim :D Her kitaba ayrı ayraç :3

3- Kitap okumayı belirli bir zamanda mı durdurursun yoksa belirli bir bölümde ya da bölüm başında mı durdurursun? 
Bölüm sonu. Şu bölüm de bitsin diye söylenerek sabahlara kadar okuduğumu bilirim :))

4- Okurken yemek yemek mi bir şeyler içmek mi? 
Bir şeyler içmek çünkü ben yemek yerken hep yemeğe odaklanırım :D

5- Kitap okurken televizyon seyretmek mi müzik dinlemek mi?
Hiçbiri. Dikkatimi toplayamam ben.

6- Tek seferde bir kitap mı yoksa birden fazla kitap mı?
Tek kitap. Birden fazla kitap olunca bitirmesi uzun sürüyor.Hangisini okusam diye ikilemde kalıyorum :D

7- Okurken evde mi yoksa her yerde mi okumayı tercih edersin?
Evde ve okulda. Sınıfta ne kadar çok ses olursa olsun okurum benim için rahat ettiğim yer önemli.

8- Kitabın, kafanın içinde yüksek sesle okunması mı yoksa sessizce okunması mı?
Sessizce.

9- Önündeki sayfaları okur musun yoksa sayfaları atlar mısın?
Hiç atlamam :o

10- Ciltli kitap mı karton kitap mı?
Ah ciltli kitaplar <3 Kitaplıkta o kadar güzel duruyorlar ki bakıp bakıp iç çekiyorum :D

11- Kitap yazıyor musun?
Hayır. Ama zamanı gelince çok isterim. 





4 yorum:

  1. Bende ya, sınıfta ne kadar ses olursa olsun okurum her şekil.
    Etiket için çook teşekkürler! En kısa zamanda yapacağım. *-*

    YanıtlaSil
  2. Seni mimledim, belki yapmak veya bakmak istersin. :D
    http://kitapkaravani.blogspot.com.tr/2015/01/mim-11-smiley.html

    YanıtlaSil